streda 22. júla 2015

♥♥♥ Zoznámenie ♥♥♥

Ahojte! ♥



Keď ste uvideli tento  blog, povedali ste si.. Oh Môj Bože.. To je zasa nejaká trápna blogerka.

Noo.. To vám úplne nezazlievam pretože nezaručujem že budem úplne 100%.. 
Ale je to môj prvý príspevok, a každý nejako začína. :) 
Za možno rok minimálne mesiac už budem frčať.. :D
A teraz to zasa neberte tak že vám prikazujem aby ste ma stále sledovali.. :D Myslím to tak, že ak si myslíte že tento blog stúpne o schodík vyššie, tak tu zostaňte, ale ak si myslíte že sa vzdám a prejdem všetky schody aby som sa dostala dole.. Mýlite sa. :) 
Ja sa len tak ľahko nevzdám. :) 

Teraz už opäť k tomu blogu. :)

ČO SA TU ZATIAĽ NEBUDE NACHÁDZAŤ.. : 
Rady
Make-up tutoriály

A podobné takéto veci.. Veď chápete.   ;)

ČO SA TU "ZATIAĽ" BUDE NACHÁDZAŤ.. :

TAGy
Blbostičky z môjho života
Outfity

A podobné takéto vecičky. :)


A teraz keď sme sa ako tak zoznámili s týmto blogom... By som vám mohla povedať niečo o mne. :)

1. Prekvapivo sa volám Lucia.
2. Sinciere nie je moje priezvisko.
3. 2. fakt vám asi došiel.. :D
4. Mám 12 rokov. :) Viem.. Som mladá.. :D
5. Mám psa. 
6. Hej.. Fakt - Mám psa je úplne o mne.. :D
7. Berme to tak že sú to fakty o mojom živote.. Nie len o mne.. :D
8. Je to čivava.
9. Je to pes a nie fenka.
10. Toto je môj prvý blog, takže moje vyjadrovacie schopnosti sú neuveriteľné.. :D
11. Mám 2 najlepšie kamarátky. 
12. V minulosti som chcela natáčať videá na YT.. Ale bojím sa kritiky. 
13. Nemám rada školu... Aké prekvapujúce..
14. Narodila som sa 5. Novembra 2002. :)
15. Moje obľúbené jedlo sú Bryndzové halušky.
16. A moje obľúbené pitie sú len obyčajné malinovky alebo ľadový čajík. :) 

Tak to už je asi koniec, dúfam že sa vám prvý príspevok na tomto blogu páčil. :)
Lúči sa s vami Sinciere, a čau!! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára