streda 22. júla 2015

☺☺☺ My life is mine, not yours ...1.časť ☻☻☻

Čaute! :)

Asi sa pýtate.. prečo taký dlhý nadpis? :D
Pretože je to nadpis preložený z Google Translatoru.. :D
Ale nie! :) 
Ten nadpis vlastne opisuje tento príspevok.. Nie len tento.. Tento názov bude opisovať viac príspevkov než je iba tento jeden. :) 

Stačilo by dlhého opisovania.. :D

Tu vám dám dve témičky.. Ktorú chcete viac.. Tak sa podľa nej nejako "zariadite".. :D

Ak chcete najprv dneskajšok zostaňte tu.
A ak chcete vlastne opis môjho táboru v ktorom som bola choďte úplne dole.. :) 

DNES
Dnes to bol fakt fajn deň.
Dnes sme boli na kúpalisku a moje sestry sa dozvedeli že píšem Blog.. :D
Jeeeej! :D
Na kúpalisku som sa prekvapivo kúpala..
WOOW! :O Aké prekvapujúce.. :D
Ale nie! :D
Alebo áno? :D
Proste dnes som sa na kúpalisku kúpala, potápala.. Kamoši a sestry mi hádzali do vody kamienok a ja som ho potom pod vodou musela nájsť. :3
Klasika.. :) 
Viem že tento príspevok nie je nijak zaujímavý.. Počkať čo to tu rozprávam? :D Žiadne moje príspevky nie sú zaujímavé.. :DDD
FAILL... :D
Keď som šla na kúpalisko mala som oblečené čipkované biele šaty a kriklavo ružové žabky s hnedou podrážkou. :) 
A k tomu kriklavo ružová čelenka samozrejme. :3 
Vyzeralo to lepšie ako si myslíte.. :) Verte mi! :) 
Na  kúpalisku som bola s mojou najlepšou maminkou na svete a so svojimi dvoma sestrami ktoré by som za nič na svete nevymenila. :)
A inak po dnešnom kúpaní som čiernejšia jak mak.. A to už je čo povedať...

MAMINA - DENISKA
SESTRA 2 - KIKA
SESTRA 1- SIMA
JA - JA

Tábor
Bola som tento rok v tábore.
Tento tábor bol vlastne aj môj prvý tábor na ktorom som bola.
A neľutujem že som tam šla! :) 
Bol to prvý a určite aj najlepší tábor na svete! :) 
Adam Ďurica, Laci Strike a Katka Knechtová..
A.K.A .. Lepší tábor už ani neexistuje! 


ADAM ĎURICA A JEHO PROVIZÓRNY DRŽIAK NA MIKROFÓN.. :D











Katka Knechtová                                                                             Laci Strike

                                                                                                                    


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára