streda 22. júla 2015

♫♪♫ Music TAG ♪♫♪

Music TAG
Ahojte! :) 
Dnes to je Music TAG. :) 
Prečo som sa rozhodla práve pre Music TAG?
Pretože Milujem Hudbu! :) 


1. Aký štýl hudby najviac počúvaš?
Najviac počúvam asi Rock prípadne Metal. :) 

2. Aký štýl hudby naopak nemusíš?

Nemusím Rap, R'n'B a podobné takéto veci.. 

3. Tvoja obľúbená skupina, spevák alebo speváčka?
Moji úplne TOP sú Marylin Manson a Rammstein. :3

4. Koľko pesničiek máš v mobile?
Asi sa vám budem zdať divná, ale v mobile mám jednu pesničku.. :D
Ja mám radšej Wi-fi.. :D

5. Najobľúbenejší album?
Asi vás sklamem, ale nemám.. 

6. Najobľúbenejšia pesnička zo všetkých?
Marylin Manson - mOBSCENE

7. Momentálne najobľúbenejšia pesnička?
Uvedené vyššie. ♥

8. Najlepší interpret/skupina na depku?
Opäť uvedené vyššie.. :D
Ale nie.. Taktiež je to od Marilyna Mansona a je to Tainted Love.  :) 

9. Kde najradšej počúvaš hudbu?
Všade! :3

10. Akým štýlom prichádzaš na nové skladby?
Kamošky sú zdroj pesničiek.. :D

11. Keby si mohla, s kým by si sa najradšej stretla z hudobného sveta?
Marilyn Manson alebo Rammstein.. ♥♥♥

Tak to už je asi koniec TAGu. :)
Dúfam že sa vám TAG páčil. :)
Budem rada ak mi pod tento príspevoček hodíte nejaký super komentárik.
Lúči sa s vami Sinciere, a čau!! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára